صفحه نخست    جستجو   سوپر مارکت   صبحانه   مربا و عسل   عسل   عسل یک کیلویی استرالیا (سفارش امارات)
عسل یک کیلویی استرالیا (سفارش امارات)
عسل یک کیلویی استرالیا (سفارش امارات)
عسل یک کیلویی استرالیا (سفارش امارات)
عسل یک کیلویی استرالیا (سفارش امارات)
عسل یک کیلویی استرالیا (سفارش امارات)

عسل یک کیلویی استرالیا (سفارش امارات)

دسته بندی: عسلبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
عسل American Taste کاملا طبیعی و حاوی 1000 گرم عسل از کشور زیبای استرالیا می باشد که در یک بسته بندی شیک شیشه ای محکم با پلمب اهرمی و تحت سفارش امارات تهیه شده است و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. این عسل ارگانیک ايمني بدن را تقويت و بدن را از حملات ويروسي و باكتريايی محافظت مي‌كند.
عسل ماده‌ی غذایی فوق‌العاده‌ با روند ساخت و تولید بسیار جالب است. این ماده ترکیبی از قند، آنزیم‌ها، مواد معدنی، ویتامین‌ها و آمینو اسیدهاست. عسل با سایر شیرین‌کننده‌ها متفاوت است و با وجود فروکتوز بالاست که خواص بسیاری برای سلامتی دارد. عسل ماده شیرین و غلیظی است که توسط زنبوران عسل از شهد گل‌ها جمع‌آوری شده و تغییر شکل می‌یابد و سپس در داخل سلول‌های مومی کندو ذخیره می‌شود. این عسل کاملاً طبیعی و سرشار از مواد غذایی و حیات‌بخش بوده و می‌تواند تمام نیازهای غذایی را برطرف کند، زیرا زنبور تمام املاح و ویتامین‌های موجود در گل را به شکل عسل می‌پروراند و آن را قابل جذب در خون می‌سازد.
عسل با ایجاد لایه‌ای محافظ، سوزش گلو یا دهان را درمان می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد عسل مانند دکسترومتروفان در بهبود سرفه و مشکلات تنفسی ناشی از عفونت دستگاه تنفسی فوقانی در کودکان بسیار موثر است. اگر به دنبال یک ماده‌ی انرژی‌بخش سریع هستید، عسل گزینه‌ی مناسبی است. به خصوص برای ورزشکارانی که در پی یک غذای مقوی هستند تا بتواند مدت زمان بیشتری توان جسمی خود را حفظ کنند، عسل ماده‌ی غذایی فوق‌العاده‌ای است. همچنین دستگاه گوارش را پاکسازی کرده و ضد اسهال است. اثر بسیار مفید عسل بر عفونت های معده با هلیکو باکتر پیلوری تایید شده است از این رو مرهم زخم معده و دستگاه گوارش است. این عسل کاملاً طبیعی و سرشار از مواد غذایی و حیات‌بخش بوده و می‌تواند تمام نیازهای غذایی را برطرف کند، زیرا زنبور تمام املاح و ویتامین‌های موجود در گل را به شکل عسل می‌پروراند و آن را قابل جذب در خون می‌سازد.
مولكول هاي قند موجود در عسل مي توانند به راحتي به ساير قندها تبديل شوند، به همين جهت حتي حساس ترين معده ها نيز مي تواند عسل را به سادگي هضم كند.
شما می توانید عسل امریکن تیست را به صورت آنلاین از سوپر مارکت فروشگاه اینترنتی ونیز سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.کلیه محصولات در فروشگاه اینترنتی ونیز با تضمین کیفیت ارائه می شود.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

عسل یک کیلویی استرالیا (سفارش امارات)

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط