صفحه نخست    جستجو   سوپر مارکت   کالاهای اساسی   سس و سيروپ   سس خردل امریکایی American Garden
  این کالا فقط به آدرس تهران ارسال می شود
سس خردل امریکایی American Garden
سس خردل امریکایی American Garden

سس خردل امریکایی American Garden

دسته بندی: سس و سيروپبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
سس خردل امریکن گلد ساخته شده با بذر خردل درجه یک از باغ های آمریکایی میباشد که در بسیاری از فروشگاه ها به فروش میرسد.
این سس خردل زرد کلاسیک به واسطه طعم ملایم، قوام نرم و تطبیق پذیری آن ، انتخابی ارجح است. به ویژه که بطور طبیعی بدون چربی و قند کم بوده و یک گزینه خوشمزه برای تضمین سلامتی شما است. این سس خردل قابل استفاده برای هات داگ ، ساندویچ و همبرگر است.
کمپانی American Garden بیش از دو دهه پیش با تنها یک محصول آغاز به کار کرد اما امروز بیش از 250 محصول دارد که در بیش از 50 کشور در خاورمیانه ، آفریقا ، خاور دور ، آسیا و اروپا می توان در سوپر مارکت ها ، کابینت های آشپزخانه و سبدهای پیک نیک مشاهده کنید.
این کمپانی با محصولاتی هیجان انگیز، بسیاری از طعم ها را با شما به اشتراک می گذارد! اگرچه امروزه بیش از 25 سال سابقه دارد اما هرگز احساس جوانی ، جسارت و هیجان در این محصولات از بین نرفته است.نگاه این کمپانی بدین گونه است که ما اشتهایی به زندگی داریم که به ما کمک می کند تا به آینده نگاه کنیم ، خلاق تر باشیم و در جهت تحقق نیازهای افرادی مانند شما تکامل یابیم. با نگرشی که شما را به خوردن غذا تشویق می کند ، خوب زندگی کنید و همه چیز را امتحان کنید.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

سس خردل امریکایی American Garden

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط