پولوشرت مردانه

خرید پولوشرت مردانه ارزان قیمت

 مجله مد و لباس مردانه    ۱۴۰۳/۳/۱۳  چاپ
خرید پولوشرت مردانه ارزان قیمت
پولوشرت که به آن تیشرت تنیس یا تیشرت چوگان هم گفته می‌شود، در واقع یک تیشرت ساده یقه‌دار و دکمه‌دار است که چیزی بین پیراهن و تیشرت محسوب می‌شود. پولوشرت‌ها دارای آستین‌های کوتاه، جنس پارچه پنبه‌ای، یقه لبه برگردان و برش چند دکمه زیر یقه هستند. پولوشرت‌ها جلو بسته بوده و از این شباهت زیادی به تیشرت دارند، همچنین می‌توانند جیب‌دار یا بدون جیب باشند.
پولوشرت‌ها یکی از شیک‌ترین استایل‌های نیمه‌رسمی به شمار می‌روند که به ویژه برای استایل‌های تابستانی مردانه مناسبند. ظاهر این تن‌پوش خاص به قدری منحصر به فرد است، که به تنهایی به یک نوع استایل جداگانه تبدیل شده. امروزه خیلی از مردم پولوشرت را با عنوان تیشرت آدم‌های پولدار می‌شناسند. این لباس طراحی بسیار ساده، راحت و در عین حال شیکی دارد که حالتی نیمه‌رسمی به آن بخشیده است.
شما می‌توانید به خوبی از پولوشرت مردانه در استایل‌های رسمی، اولد مانی، نیمه‌رسمی و اسمارت استفاده کنید.
همچنین می‌توانید پولوشرت را در رنج‌های قیمتی متنوع، از بسیار گران گرفته تا ارزان تهیه کنید. خوبی این تن‌پوش آن است که مدل‌های گران و ارزان‌قیمت آن تفاوت ظاهری چندان زیادی با یکدیگر ندارند و اختلاف در کیفیت و جنس آن‌هاست. برای خرید پولوشرت مردانه ارزان قیمت همین حالا به سایت فروشگاهی ونیز مراجعه کنید. ونیز با در اختیار داشتن نشان اعتماد الکترونیک، بهترین پولوشرت‌های مردانه را با تضمین کیفیت و قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد.
در ادامه بیشتر در خصوص این تن‌پوش‌های جذاب صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.
 
آیا پولوشرت با تیشرت فرق دارد؟

خیلی از افراد هستند که تصور می‌کنند پولوشرت در واقع نوعی تیشرت است، تا جایی که به آن تیشرت یقه‌دار می‌گویند، اما واقعیت این است که پولوشرت اساساً چیز دیگری است و زیر مجموعه تیشرت‌‌ها قرار نمی‌گیرد. این تن‌پوش یک نوع نسل میانی، بین تیشرت و پیراهن مردانه به شمار می‌رود که استایل خاص و منحصر به فرد خودش را دارد.
مهم‌ترین تفاوت‌های تیشرت و پولوشرت ارزان قیمت مردانه عبارتند از:
⦁    مدل یقه : تیشرت‌ها یقه برجسته ندارند، بلکه یقه آن‌ها برشی، در مدل‌های گرد، هفت یا کوبایی است اما داشتن یقه برگردان لبه‌دار یکی از خصوصیت کلیدی در پولوشرت‌ها محسوب می‌شود.
⦁    تنوع مدل: تیشرت‌ها می‌توانند انواع و طرح‌های بسیار متنوع و گوناگونی داشته باشند در حالی که تنها تفاوت پولوشرت‌ها ممکن است به داشتن یا نداشتن جیب محدود باشد.
⦁    جنس پارچه: تیشرت‌ها اغلب با پارچه‌های پنبه‌ای یا نخی دوخته می‌شوند اما تقریباً تمام پولوشرت‌ها از پارچه جودون ساخته می‌شوند.
⦁    استایل پوشش: تیشرت‌ها استایلی کژوال‌ و غیر رسمی دارند در حالی که پولوشرت مردانه ارزان قیمت اصولاً در استایل‌های رسمی یا نیمه‌رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پولوشرت را با چی ست کنیم؟
شما می‌توانید انواع پولوشرت مردانه ارزان قیمت را با لباس‌های زیر به خوبی ست کنید:
⦁    کفش کالج
⦁    کت اسپرت
⦁    شلوار پارچه ای
⦁    شلوار کتان
⦁    شلوار جین
⦁    کفش کتانی
⦁    کفش مردانه مجلسی
 
جمع‌بندی
پولوشرت یکی از جذاب‌ترین تن پوش‌های مردانه است که برای استایل‌های رسمی و نیمه‌رسمی عالی است. شما می‌توانید انواع پولوشرت مردانه را در رنگ‌ها و قیمت‌های متنوع از فروشگاه آنلاین ونیز خریداری کنید.