استایل مردانه

استایل کژوال مردانه چیست؟

 مجله مد و لباس مردانه    ۱۴۰۳/۳/۱۴  چاپ
استایل کژوال مردانه چیست؟
استایل کژوال مردانه چیست؟
آقایان با استایل‌های کژوال می‌توانند در عین راحتی، بسیار شیک باشند. توجه داشته باشید که وقتی در مورد استایل صحبت می‌کنیم، در مورد لباس خاصی حرف نمی‌زنیم، بلکه منظورمان سبک پوششی است که می‌توان با انواع مختلفی از لباس به آن رسید.
کژوال در معنی لغوی به معنی معمولی یا غیر جدی است، از همین رو هم هست که یک استایل رسمی به شمار نمی‌رود. کژوال فرزند زمانه امروز است، مخصوص نسلی که برخلاف گذشته تعارف‌ها را کنار گذاشته‌اند و آزادی را به اندازه احترام مغتنم می شمارند.
از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های استایل کژوال این است که سبکی همیشه به‌روز است و از لباس‌هایی استفاده می‌کند که اصولاً هیچگاه از مد نخواهند افتاد. آزادی، انعطاف، راحتی و زیبایی کلیدی‌ترین شاخصه‌های استایل کژوال مردانه به شمار می‌روند که امروزه در میان جوانان و نوجوانان هم بسیار رایج شده است. البته جذابیت‌های این استایل به قدری زیاد است که خیلی از مردهای میانسال هم به آن علاقه‌مند شده‌اند.
اگر به دنبال یک استایل بسیار شیک، جالب توجه و البته راحت و آزاد می‌گردید، توصیه می‌کنیم در این مقاله همراه ونیز باشید.
 
استایل کژوال مردانه برای چه مکان‌ هایی مناسب است؟
استایل کژوال اصولا مناسب شرایط کژوال است!
معمولاً زمانی که برای گشت و گذار در شهر از خانه بیرون می‌آیید، یا قصد ملاقات با دوستان یا رفتن به کافه و رستوران و شهربازی و سینما و خلاصه تفریح دارید، استایل کژوال می‌تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد. فرقی ندارد که تابستان است یا زمستان، شما می‌توانید با لباس‌های مختلفی این استایل پوششی را ایجاد کنید.
البته پوشیدن این استایل فقط مناسب تفریح نیست، بلکه می‌توانید از آن در میهمانی‌ها یا حتی محل کار خود نیز استفاده کنید. این سبک علاوه بر راحتی، بسیار شیک و جذاب است و به خاطر رواج زیاد و حالت رترو خود، رفته‌رفته دیدن آن در موقعیت‌های مختلف عادی‌تر می‌شود.
برای داشتن استایل کژوال مردانه چه لباسی بپوشیم؟
برای اینکه بتوانید یک استایل کژوال مردانه خوب داشته باشید، بهتر است به فراخور فصل و شرایط، لباس‌های زیر را با هم ست کنید:
تیشرت مردانه – تیشرت‌ها یکی از اصلی‌ترین بخش‌های استایل کژوال به شمار می‌روند. بهتر است در این استایل از تیشرت‌های آزاد و بَگ در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف استفاده کنید. اصولاً پوشیدن پولوشرت را در این استایل توصیه نمی‌کنیم.
⦁    شلوار مردانه – بهترین شلوارها برای داشتن یک استایل کژوال مردانه، ⦁    شلوارهای جین هستند. جین پارچه‌ای است که هیچگاه از مد نخواهد افتاد و تا زمانی که سالم و اندازه باشد، در کمد لباس شما باقی خواهد ماند. ⦁    شلوارهای کارگو، اسلش، مام استایل و مام فیت بهترین گزینه‌ها برای استایل کژوال به شمار می‌روند.
⦁    پیراهن مردانه – بهترین پیراهن‌ها برای استایل کژوال مردانه، پیراهن‌های آزاد لینن و پیراهن‌های یقه کوبایی گشاد هستند.
⦁    هودی – هودی‌ها در فصول سرد سال از مهم‌ترین عناصر داشتن یک استایل کژوال مردانه هستند.
⦁    اگر کفش‌های مجلسی چرم مردانه را کنار بگذاریم، انواع کتانی، بوت، نیم‌بوت و اسنیکرز برای ایجاد این استایل بسیار مناسب خواهند بود.
برای خرید انواع لباس‌های مردانه در سبک‌ها و استایل‌های مختلف، می‌توانید به فروشگاه آنلاین ونیز مراجعه کنید.
 
جمع بندی
استایل کژوال مردانه علاوه بر این که بسیار راحت و آزاد است و برای حضور در مجامع غیر جدی خوب خواهد بود، ظاهر شیک و جذابی دارد که باعث می‌شود بسیار خوش پوش به نظر برسید. اگر به سبک‌های پوششی جوان پسند و راحت علاقه‌مند هستید، استایل کژوال را به شما توصیه می‌کنیم.