اسکینی

شلوار اسکینی مردانه چیست ؟

 مجله مد و لباس مردانه    ۱۴۰۳/۳/۱۴  چاپ
شلوار اسکینی مردانه چیست ؟
شلوار اسکینی مردانه چیست؟
شلوار اسکینی مردانه از جمله مدل‌های چسبان شلوار به شمار می‌رود. این شلوار دارای فاق کوتاه بوده و هم در قسمت ران و هم در قسمت مچ، به شدت فیت پا شده و می‌چسبد. این شلوار بسیار جذب معمولاً از پارچه‌های کشی دوخته شده و دقیقاً نقطه مقابل استایل‌های بَگ و آزاد است.
در گذشته از این شلوار بیشتر در مدل‌های زنانه استفاده می‌شد، اما امروزه شلوارهای اسکینی مردانه با پارچه‌های جین، برای مردان هم مد شده‌اند و اتفاقاً محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. در این میان، شلوارهای اسکینی مردانه زاپ‌دار در ایران بیشترین طرفدار را دارند.
یکی از خوبی‌های این نوع شلوار آن است که به خاطر حالت کشسانی، سایزبندی در آن‌ها چندان مهم نیست و به همین خاطر با خیالی آسوده‌تر می‌توان آنان را به صورت آنلاین خریداری کرد. فروشگاه اینترنتی ونیز از جمله بهترین سایت‌‌های خرید آنلاین انواع شلوار اسکینی مردانه به شمار می‌رود.
در این مقاله قصد داریم بیشتر در رابطه با شلوار اسکینی مردانه صحبت کنیم. اگر به دنبال یک استایل خاص، لاکچری و یونیک می‌گردید، توصیه می‌کنیم در این مقاله همراه ما باشید.
 
ویژگی‌های شلوار اسکینی

در زیر سعی می‌کنیم جذاب‌ترین ویژگی‌های انواع شلوار اسکینی مردانه را برشماریم:
⦁    شلوار اسکینی مردانه گرچه به نسبت مدل‌های زنانه تنوع کمتری دارد، اما به هر صورت تنوع گونه‌های آن مطلوب است. شما می توانید این شلوار را با پارچه‌ها و سبک‌های دوخت مختلف، به ویژه در رنگ های متنوع در بازار پیدا کنید.
⦁    شلوار اسکینی مردانه، فرم بدن را به خوبی نمایش می‌دهد. بنابراین اگر ورزش می‌کنید و فرم پاهای ورزیده‌ای دارید، این شلوار به خوبی روی تن شما خواهد نشست.
نکته: اصولاً توصیه می‌شود افرادی که پاهای لاغری دارند از شلوار اسکینی مردانه استفاده نکنند.
⦁    شلوارهای اسکینی معمولاً با پارچه‌های مصنوعی که دارای الیاف کشی پلاستیکی و نایلونی هستند دوخته می‌شوند.
⦁    این شلوارها برای استفاده روزانه بسیار مناسبند، زیرا کاملاً راحت بوده و مزاحم فعالیت‌های شما نمی‌شوند.
⦁    شلوار اسکینی مردانه به راحتی شسته می‌شود و اتو پذیری مناسبی دارد.
استایل شلوار اسکینی مردانه
شلوار اسکینی مردانه اصولاً چندان مناسب استایل‌های کژوال و لَش نیست. این شلوار اغلب در استایل‌های نیمه‌رسمی و لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عبارت دیگر، شلوار اسکینی، استایل کژوال افراد پولداری است که معمولاً سلیقه کلاسیک دارند.
از جمله مهم‌ترین نکاتی که بهتر است در هنگام انتخاب این شلوار رعایت کنید، استفاده از اکسسوری‌های مختلف، همچون انگشتر، دستبند، ساعت و عینک آفتابی است.
شلوار اسکینی به خوبی با انواع تیشرت‌های مردانه، پولوشرت و حتی پیراهن‌های مردانه ست می‌شود. نکته مهم اینجاست که ترجیحاً باید آن را با پولوشرت یا پیراهن‌های جذب و راسته بپوشید. البته اخیراً مدل زاپ‌دار آن را با تیشرت‌های بَگ هم ست می‌کنند.
شما می‌توانید شلوار اسکینی مردانه را با انواع کتانی‌ها ست کنید، به ویژه کتانی‌های سفید هماهنگی خوبی با این نوع شلوار دارند. البته باید جوراب‌های ساق کوتاه یا بدون ساق را همراه آنان انتخاب نمایید.
همچنین امکان ست کردن این شلوار با کفش‌های مردانه کالج هم وجود دارد. البته این در صورتی است که تن پوش خود را از نوع پیراهن یا پولوشرت انتخاب کرده باشید.
 
جمع بندی
در این مقاله تلاش کردیم تا توضیحات مختصری در خصوص انواع شلوار اسکینی مردانه و استایل‌های جذابی که می‌توان با آن ایجاد کرد ارائه کنیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.