مام استایل

شلوار مام استایل مردانه چیست ؟

 مجله مد و لباس مردانه    ۱۴۰۳/۳/۱۴  چاپ
شلوار مام استایل مردانه چیست ؟
شلوار مام استایل مردانه چیست؟
شلوار مام استایل ابتدا در دهه 90 میلادی وارد صنعت مد و فشن شد. این شلوار در آن زمان اصولاً برای مادران خانه‌دار آمریکایی طراحی شده بود. زنانی که اغلب کمی اضافه‌وزن داشتند و به دنبال یک استایل کژوال و راحت بودند که همچنین بتواند چاقی آن‌ها را بپوشاند.
جذابیت این شلوار به قدری زیاد بود که طی 20 سال بعدی رفته‌رفته راه خود را به مدهای عمومی نیز باز کرد و طرفداران زیادی پیدا نمود. از اوایل دهه 2010 میلادی تا کنون، این شلوار در انواع گوناگون مردانه و زنانه، با استایل‌ها و پارچه‌های مختلفی دوخته شد. در این میان حتی یک زیر مجموعه به نام شلوار مام فیت مردانه هم پیدا کرد.
زیبایی، راحتی، مناسب بودن برای شرایط و رویدادهای مختلف و تمام فصول، استایل منحصر به فرد و جذاب همگی باعث شده‌اند تا شلوار مام استایل مردانه به یکی از محبوب‌ترین لباس‌های عصر حاضر تبدیل شود.
در این مقاله از ونیز قصد داریم بیشتر در خصوص شلوار مام استایل مردانه صحبت کنیم. اگر می‌خواهید یک استایل مردانه جذاب داشته باشید، بهتر است در ادامه همراه ما بمانید.

شلوار مام استایل
مام استایل یکی از شلوارهای سبک مدرن به حساب می‌آید که دارای یک الگوی دوخت بسیار راحت و آزد است. طراحی این شلوار به گونه‌ای است که از فاق بلندی برخوردار بوده و در قسمت ران کمی گشاد است، اما هرچقدر به سمت پایین و پاچه‌های حرکت می‌کند، نازک‌تر می‌شود. اگر از نیم‌رخ به شلوار مام استایل مردانه نگاه کنید، متوجه می‌شود که از پایین به بالا، فرمی مثلثی دارد.
این شلوار با وجود این طراحی، همچنان بسیار آزاد و رها بوده و خنکی بسیار مناسبی برای فصول گرم سال دارد. یکی از جالب‌ترین نکات در خصوص استایل پوششی این شلوار، این است که خیلی از افراد پاچه‌های آن را کمی بالا می‌زنند تا حالت بَگی بیشتری پیدا کند.
مام استایل‌ها شلوارهایی بسیار ساده و در عین حال شیک هستند. همچنین دارای برش راسته بوده و از فاق بلندی برخوردارند. گرچه این نوع شلوار را می‌توان با انواع پارچه دوخت اما بیشتر مدل‌های آن را با پارچه جین می‌دوزند.
شلوار مام استایل مردانه برای چه کسانی مناسب است؟
معمولاً افرادی که کمی چاق یا تپل هستند یا قد کوتاه و اندام پهنی دارند، بیشتر از شلوار مام استایل استفاده می‌کنند. برش راسته این شلوار باعث می‌شود تا بدن کشیده‌تر به نظر برسد و حجم شکم و پهلوها دیده نشود. اگر از طرفداران استایل‌های بَگ یا لَش و هنری هستید، مام استایل یک گزینه بسیار ایده‌آل برای شما خواهد بود.
البته افرادی که اندام لاغر و قد بلندی دارند بهتر است زیاد سراغ این شلوار نروند زیرا استایل گشاد آن ممکن است برای راه رفتن آنان مزاحمت ایجاد کند و از جذابیت ظاهری آن‌ها بکاهد.
شلوار مام استایل مردانه را به چی ست کنیم؟
شلوار مام استایل را می‌توانید به خوبی با لباس‌های زیر ست کنید:
پیراهن مردانه آزاد
⦁    پیراهن آستین کوتاه
انواع تیشرت بگ در طرح‌های مختلف
⦁    سویشرت ( به ویژه همراه با یک تیشرت ساده)
⦁    هودی
⦁    بافتنی
⦁    کفش کتانی لژدار (مام استایل با کفش‌های سفید رنگ جذابیت دوچندانی پیدا می‌کند)
⦁    کفش کتانی آل استار
 
جمع بندی
شلوار مام استایل مردانه امروزه به یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین انواع شلوارها تبدیل شده است. البته این محبوبیت بی‌دلیل نیست، چراکه این شلوار در کنار راحتی، استایل فوق‌العاده شیک و جذابی دارد و با انواع لباس‌های تابستانی و زمستانی، به خوبی ست می‌شود.
برای خرید مدل‌های مختلف شلوار مام استایل مردانه، به فروشگاه آنلاین ونیز مراجعه کنید.