شلوار مردانه

شلوار مام فیت مردانه چیست ؟

 مجله مد و لباس مردانه    ۱۴۰۳/۳/۱۶  چاپ
شلوار مام فیت مردانه چیست ؟
شلوار مام فیت مردانه چیست ؟
شلوارهای مام فیت مردانه شباهت زیادی به شلوارهای مام استایل دارند. این شلوارها که در مدل‌‌های مردانه، معمولاً با پارچه جین دوخته می‌شوند اغلب دارای قدی کوتاه بوده و از فاق بلند و آزاد بهره می‌برند. مشخصه بارز شلوار مام فیت مردانه این است که در قسمت ران پاها کمی گشاد بوده و در قسمت پایین، تا مچ، تنگ‌تر می‌شود.
نکته جالب توجه در طراحی این شلوارها آن است که گرچه بسیار آزاد و راحت هستند، اما به خوبی فیت بدن می‌شود و مانند شلوارهای بگ یا کارگو فضا خالی ایجاد نمی‌کنند. از این رو شلوار مام فیت بدون اینکه چسبان باشد، کاملاً فیت پاها بوده و همچنین گشاد، آزاد و راحت است.
در این مقاله از ونیز قصد داریم بیشتر در خصوص شلوار مام فیت مردانه صحبت کنیم. اگر می‌خواهید یک استایل کژوال جذاب مردانه داشته باشید و به ویژه در فصل تابستان خوش تیپ‌تر از همیشه به نظر برسید، بهتر است در ادامه همراه ما باشید.
فرق بین شلوار مام استایل و مام فیت مردانه
مهم‌ترین تفاوت بین شلوارهای مام فیت و مام استایل دقیقا در همین کلمه "فیت" نهفته است. واقعیت این است که این دو شلوار به صورت کلی شباهت‌های بسیار زیادی به یکدیگر دارند اما شلوارهای مام استایل اصولاً کمی راحت‌تر و آزادتر هستند. هر دو آن ها در ناحیه ران پا کمی گشاد بوده و هرچه به سمت پاچه‌ها حرکت می‌کنند، تنگ‌تر می‌شوند و قد کوتاهی دارند، اما تفاوت در آنجاست که شلوار مام فیت مردانه در قسمت کمر و ران بیشتر به بدن می‌چسبد.
 
شلوار مام فیت مردانه را با چی ست کنیم؟
مام فیت شلواری است برای تمام فصول. شما می‌توانید این شلوار مردانه را با انواع لباس‌های تابستانه و زمستانه به خوبی ست کنید.
در استایل‌های نیمه‌رسمی، شلوار مام فیت را می‌توان با کفش‌های چرمی و در استایل‌های اسپرت با کفش کتانی (مخصوصاً کتانی‌های لژدار سفید) هم ست کرد. البته توجه داشته باشید که پوشیدن کفش مردانه مجلسی با این شلوار توصیه نمی‌شود.
شلوار مام فیت مردانه را به خوبی می‌توان با انواع تیشرت‌های مردانه در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف ست کرد. به ویژه شلوارهای مام فیت جین به خوبی با انواع پاپوش‌ها ست می‌شوند. همچنین می‌توانید انواع پیراهن مردانه لینن و پیراهن یقه کوبایی را نیز با این شلوار ست کنید. اصولاً توصیه می‌کنیم همراه مام فیت، لباس‌هایی بپوشید که استایل کمی آزاد و بَگ دارند. از طرف دیگر پوشیدن پیراهن‌های مردانه فیت و پولوشرت با مام فیت چندان ظاهر خوشایندی ندارد.
در فصول سرد سال، این شلوار به خوبی با انواع پلیورها و کاپشن‌ها ست می‌شود.
شلوار مام فیت بیشتر مناسب چه کسانی است؟
افرادی که لاغر اندام هستند و به استایل مام علاقه دارند، بهتر است سراغ شلوارهای مام استایل بروند، زیرا این مدل‌ها از ناحیه ران و کمر آزادتر از مام فیت است.
با این وجود اگر کمی اضافه وزن یا شکم دارید و می‌خواهید بدن شما کشیده‌تر و لاغر‌تر به نظر برسد، مام فیت گزینه بهتری برای شما خواهد بود. زیرا این شلوار فاق بسیار بلندی داشته و از ناحیه ران به خوبی به پا می‌چسبد. از طرف دیگر در قسمت مچ (با وجود اینکه تنگ‌تر می‌شود) حالت آزادتری داشته و یک خط صاف ایجاد می‌کند.
اگر می‌خواهید یک استایل زیبا و غیر رسمی داشته باشید، مام فیت یک گزینه بسیار ایده‌آل برای شما خواهد بود. این شلوار همچنین به خاطر استایل آزادش، به اندازه کافی برای تابستان خنک هست.
 
جمع بندی
شلوار مام فیت مردانه یکی از جذاب‌ترین استایل‌های غیررسمی برای آقایان به شمار می‌رود که هم آزاد است و هم فیت پاها می‌شود. این شلوار که بیشتر با پارچه جین دوخته می‌شود مطمئناً ظاهر جذابی به اندام شما خواهد بخشید.
برای خرید انواع شلوار مام فیت مردانه، می‌توانید به سایت فروشگاه آنلاین ونیز مراجعه کنید.