صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۹/۲/۳۱

معرفی نوشیدنی Hype Energy Drinks و نحوه خرید آن

 بلاگ    ۱۳۹۹/۲/۳۱  چاپ
معرفی نوشیدنی Hype Energy Drinks و نحوه خرید آن
نوشیدنی های انرژی زا Hype طیف وسیعی از نوشیدنی های انرژی زا در بر میگیرد که در بیش از 45 کشور در سراسر جهان توزیع شده است. این شرکت برای اولین بار در سال 1994 توسط بنیانگذاران کافه هارد راک راه اندازی شد و از ماه می 2000 به عنوان سرپرست سابق مسابقه فرمول یک ، Bertrand Gachot به سرپرستی قرار گرفت. Hype Energy Drinks اسپانسر رسمی تیم فرمول یک فرمول یک Force India از سال 1998 است. در سال 2016 شرکت Hype Energy Drinks با حمایت مالی از سازمان پیشرو eSports Epsilon eSports ، مشارکت خود را در صنعت بازی های ویدیویی آغاز کرد. در سال 2018 ، به دنبال ظهور فرمول یک eSports سری Hype Energy Drinks ، اسپانسر رسمی سازمان F1 Sahara Force هند شد.

- تاریخچه
Hype Energy برای اولین بار در سال 1993 توسط اشلی روی و نیگل اسپیرو و اندرو برشال ساخته شد و توسط بنیانگذار کافه هارد راک، باری کاکس پشتیبانی شد. در زمان اسپیرو و مدیر عامل آن دیوید هریس ، Hype Energy با حمایت مالی از تیم Arrows Formula One و متعاقبا بنتون ، ویلیامز ، لباس NASCAR و چند تیم موتورسواری به شدت درگیر موتورسواری شد. در سال 1997 ، راننده اسبق اتومبیلرانی برتراند گچوت برای معرفی این محصول به فرانسه توافق توزیع با Hype Energy امضا کرد. گاچوت یکی از معدود توزیع کنندگانی بود که به این برند پایبند بود و در سال 1998 برای خرید شرکتی که علائم تجاری Hype Energy به مجوز سوئیس نزدیک شد. در ماه می سال 2000 ، پس از دو سال مذاکره، سرانجام گچوت به توافق رسید و شرکت را مجددا راه اندازی کرد. محصول بهبود یافته Hype Energy باعث افزایش رشد چشمگیر شرکت شد و برای اولین بار در فرانسه و خلیج فارس ، سپس ایالات متحده و کانادا راه اندازی شد و تا سال 2001 به رشد چشمگیر جهانی رسیده بود. این برند اکنون در بیش از 40 کشور جهان از ایالات متحده ، کانادا ، هندوراس و پاناما گرفته تا آفریقا و خاورمیانه تولید می شود.

- عناصر تشکیل دهنده
Hype Energy MFP حاوی ترکیباتی از جمله تورین ، آب گازدار ، شکر ، کافئین و ویتامین های پنج گروه B: ویتامین B2 ، ویتامین B3 (نیاسین) ، ویتامین B5 ، ویتامین B6 و ویتامین B12 است. همچنین عاری از رنگ های مصنوعی و مواد نگهدارنده است. سایر تغییرات آن مخلوطی از ویتامین ها و طعم دهنده های طبیعی است.

- پشتیبانی
Hype Energy از طریق حمایت از تیم Racing Poin F1 ، که قبلاً با عنوان جردن F1 شناخته می شد ، هنگامی که آقای گاچوت برای این تیم رانندگی می کرد ، به هواداران فرمول 1 رسید. آرم های Hype Energy در قسمت زندگی تیمی، روی مخروط بینی ، بال عقب داخلی ، جعبه هوا ، کابین خلبان و در مسابقات خاصی در بال عقب ظاهر شدند. در سال 2018 ، لوگوی Hype Energy روی لباس راننده و لباس تیم قرار داشت. Hype Energy توانست در طول فصل با فعالیت های فن و رسانه ، مسابقات رسانه های اجتماعی ، بطری های شخصی شده با فیبر کربن و البته عرضه نامحدود نوشیدنی های Hype Energy بتواند از این تیم پشتیبانی کند و آنها را ادامه دهد.

- خرید آنلاین
فروشگاه اینترنتی ونیز با تضمین کیفیت و اورجینال بودن کالا آماده ارائه این محصول به شما مشتریان عزیز می باشد. به همین منظور شما می توانید تمامی محصولات Hype Energy Drinks را به صورت آنلاین از سوپر مارکت فروشگاه اینترنتی ونیز سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. براي خريد اين محصول به لينك زير مراجعه كنيد و سفارش خود را به صورت آنلاين انجام دهيد :
https://www.veniz.com/810-product-%D9%86%D9%88%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%86%DB%8C_%D8%A7%D9%86%D8%B1%DA%98%DB%8C_%D8%B2%D8%A7_%D9%87%D8%A7%DB%8C%D9%BE_%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C_500_%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C_%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1